polodowiec polodowiec
413
BLOG

Prez. Komorowski rozszczepia jądra

polodowiec polodowiec Polityka Obserwuj notkę 10

Przed chwilą w radiu podali wiadomość, iż prez. Komorowski, powiedział, że konstruując naszą eletrownię atomową musimy wyeliminować błędy jakie popełnili u siebie Japończycy, Ho, ho, nie miałem pojęcia, iż Komorowski to człowiek renesansu, zna się na wszystkim, nie tylko na bigosowaniu, kaszalotach, przyjemności oglądania powodzian oraz bulu, nie mówiąc o sprawach WSI.  Zapewne p. Komorowski ma na myśli zabezpieczenie naszej eltrowni przed trzęsieniem ziemi powyżej 9 w skali Richtera i przed falą tsunami - zwłaszcza, gdyby elektrownia była usytuowana w Wielkopolsce, tam tsunami co trzeci dzień występuje.

Mam taką propozycję - może p. Komorowski najpierw na sobie wypraktykuje technologię rozszczepiania jądra, najlepiej przy pomocy imadła lub młotka (w tym momencie wcale nie mam na myśli min. Sławka Nowaka). 

-----

Edycja:

jak zauważyłem, ta notka jest ukryta przez Szanowną Administrację Salonu.

Zstanawiałbym się czy cenzura zdjęła tę notkę za moją pełną podziwu postawę wobec Prezydenta, vide - "człowiek renesansu", czy też cenzor wystraszył się wiedzy z zakresu fizyki jądrowej, jaką posiada miłościwie nam Panujący. W każdym razie ja odbieramdziałania cenzora, jako wybitnie antyprezydenckie.

polodowiec
O mnie polodowiec

Przewodniczący stowarzyszenia Wolności Kręcenia Lodów im. Beaty S.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka